הסמכת NLP בשילוב הנחיה מדיטטיבית

במכללה הראשונה בישראל שמשלבת את שלושת זרמי התודעה: הלוגי, החוויתי והמעשי
לשינוי שורשי ועמוק שלהדפוסים שמנהלים את חיינו.

לאחר שהכשיר אלפי מנחים בשיטת NLP...

שחר כהן מזמין אותך לעבור תהליך עומק רגשי תוך כדי רכישת כלים ומקצוע מספק ורווחי.

המסע האישי שלך

לאורך התונכית נעבור תהליך עומק אישי שמותאם למטרות שלך ומבוסס על הגישה הייחודית של המכללה: שינוי מבוסס מחשבה, רגש והתנהגות.

המקצוע המושלם בשבילך

בסוף התוכנית יהיו לך כל הכלים הדרושים כדי ליצור שינויי בחייהם של הלקוחות שלך ולעבוד במקצוע מספק עם פוטנציאל השתכרות ריאלי של 10,000–30,000 ₪ בחודש.

אני יודע איך זה

עברת קורסים, קראת ספרים והאזנת לפודקסטים. יש לך ידע ותובנות ועדיין זה לא בא לידי ביטוי בפועל. עדיין קיים מרחק עצום בינך לבין הפוטנציאל האמיתי שלך.

אם זה מרגיש מוכר, זה כנראה סימן שהגיע לעלות שלב בהתפתחות האישית שלך. במקום לקפוץ מסרטון לסרטון ביוטיוב ולאסוף רסיסי תובנות, לעשות צעד אחד משמעותי שישנה את הכל.
כי האמת היא שידע פשוט לא מספיק. ידע זה נחמד להתחלה, אבל שינוי אמיתי לא מגיע מעוד ועוד ידע. שינוי אמיתי מגיע מתוך תהליכי עומק מקיפים שאנחנו עוברים בכל שלושת הרמות: שינויים מחשבתיים, רגשיים, ומעשיים.
מה שבאמת ישנה לך את החיים, זה להיכנס לתהליך רציני ולהשקיע בו את כל כולך…
להיכנס All-In וללכת עד הסוף עם הקורס הכי מקיף ופרקטי שיכול להיות: קורס NLP והנחייה מדיטטיבית שיוביל אותך לרמות חדשות.

למה ללמוד NLP?​

כל מי שעבר קורס או שניים להתפתחות אישית יודע שלמרות אינספור התובנות המדהימות – קשה מאד ליישם דברים בפועל. ובמציאות? במציאות הכל נשאר פחות או יותר אותו הדבר.

ה־NLP מציע שורה נכבדת של כלים מעשיים ליצירת שינוי ברור ועמוק בחיים שלך – שילך איתך לתמיד.

הטעות הגדולה ביותר:

במקום למלמל לעצמך “נכון…” בהרצאה על החשיבות שבקבלה עצמית –למשל– ה־NLP מאפשר לך לחדור אל תוך נבכי תת המודע שלך ולתכנת מחדש את עצמך לקבלה עצמית חסרת פשרות.

עם הטכניקות שתלמד לתקשורת ישירה עם תת המודע שלך, תוכל ליצור בעצמך את השינויים שהיו חסרים לך: להיפטר מהרגלים מזיקים, לייצר הרגלים מקדמים, להשתחרר מפחדים וחרדות ולפתח ביטחון עצמי, אסרטיביות וכריזמה.

איך הקורס ישנה לך את החיים?

ללמוד NLP בשילוב הנחייה מדיטטיבית, לא רק יאפשר לך לרכוש מקצוע מבוקש, מספק ורווחי. זה גם יפתח בפניך צוהר להתפתחות משמעותית בכל תחום בחייך.

בדרך להפוך למנחי NLP טובים, אתם תלמדו לקרוא אנשים ברמה גבוהה, החל משפת גוף ועד הבנת תפיסות העולם ומערכת האמונות הפנימית שלהם. תלמדו ליצור כימיה גם עם אנשים חדשים שאתם לא מכירים. תפתחו אמפתיה, רגישות, קבלה, הכלה ויכולת להעצים אנשים ולהעביר להם מסרים מעצימים ישירות לתת המודע, תלמדו איך להשפיע ועוד מגוון רחב של מיומנויות תקשורת.

ולא רק שתפתחו את כל המיומנויות האלו, אתם בפועל תעשו עבודת עומק על מערכות היחסים שלכם ותוכלו להעמיק קשרים, לפתור מהר ריבים וחילוקי דעות, ליצור אינטימיות רגשית ולהתחבר עם אנשים הרבה יותר בקלות.

בקורס תקבלו כמות גדולה של ידע וכלים בצורה מסודרת ומאורגנת שתיקח אותכם שלב אחר שלב, ועדיין הדגש הוא לא על הידע, אלא על החוויה. בכל שיעור יהיו תרגולים חווייתיים שנוגעים ברגש, ובחלקים מתקדמים בקורס נגיע גם לחוויות שורשיות וננקה צלקות וחסמים שהצטברו במשך חיים שלמים ושסגרו לנו על הרגש והלב וניצור ריפוי פנימי.

וכשיוצרים את הריפוי הרגשי הפנימי זה משפיע על כל תחומי החיים, מרגיע חרדות ועומס מנטאלי, מחסל דחיינות ותקיעות, פותר קשיים באינטימיות וביטוי עצמי ומשהו בנו הופך לקליל ומשוחרר יותר.

בקורס תקבלו פרטוקול וכלים לעבוד עם הרגלים מזיקים והתמכרויות שהן כיום אחת הבעיות הנפוצות וההרסניות ביותר וכמעט כל אדם מכור למשהו, בין שזה לחומרים כמו אלכוהול, סיגריות, קפה, קנאביס, סוכר ובין שזה להתנהגויות כמו רשתות חברתיות, צפייה בטלוויזיה או בחדשות, שופינג, הימורים ועוד הרבה. החברה שלנו מכורה.

מעבר להבנה מעמיקה על השלבים לשינוי הרגלים, תרכשו גם כלים לעבוד עם הכאב הרגשי שנמצא בשורש ההתמכרות וטכניקות NLP שעובדות ברמת תת המודע כדי לשבור ההתניות והאוטומטים שנבנו והתחזקו במשך שנים רבות.

ואולי הכי חשוב, על ידי כך שתשפרו את החיים שלכם בפרמטרים רבים כמו מערכות יחסים, תחושת משמעות, הגשמת מטרות, חופש רגשי וכ”ו, ועל ידי כך שתהיו בסביבה מעצימה, יהיה לכם הרבה יותר קל לשנות הרגלים מזיקים, כי בסוף אדם שטוב לו בפנים, לא זקוק לגירויים חיצוניים שיסיחו לו את הדעת.

שיטת NLP מוכרת ביכולת המדהימה שלה לעבוד עם דפוסי החשיבה, היא מפורסמת באמנות שאלת השאלות שעוזרת למוטט כשלים מחשבתיים ועוד יותר מכך התפרסמה בזכות היכולת שלה לעבוד עם המבנה של המחשבה ולא עם התוכן.

לדוגמה, אם לאדם יש מחשבות מלחיצות וביקורתיות של אני לא מספיק טוב אין לי סיכוי להצליח ולמרות שהוא הבין שהן לא מבוססות לוגית הוא עדיין לא מצליח להיפטר מהן, הגישה הנלפיסטית תחקור איך המחשבות האלו מקודדות במוח ולעבוד משם במקום לנסות להילחם במחשבה או לתקוף את הלוגיקה שלה. 

זה מגיע לרזולציות שלא הייתם חושבים עליהן לבד, למעשה, ניתן לומר היכולת לעבוד עם “הקוד של המוח” זו אחת התרומות הייחודיות שמפתחי הNLP- לעולם הפסיכולוגיה והטיפול.

אחרי שתעברו בקורס הזה צורת החשיבה והמיינסדט שלכם פשוט תשתנה ותהיה לכם יכולת גבוהה לנהל את המחשבות שלכם במקום שהם ינהלו אתכם ותסבלו מהלקאה עצמית, אשמה, ספק וביקורתיות.

בקורס תרכשו מיומנויות רבות שיעזרו לכם לעבוד עם הרגשות ועם תת המודע ולשחרר משקעים מודחקים, תלמדו טכניקות להגשמת מטרות ופיתוח יצירתיות, מיומנויות תקשורת וכל אלו בונים את הביטחון העצמי ויהפכו אתכם למאושרים ושלמים ובטוחים יותר בעצמכם.

ואולי יותר מהכל, מעצם כך שתוכלו לעזור לאחרים וגם נעודד אתכם לעשות זאת בפועל, תתחברו למשמעות מהסוג הנעלה ביותר ולתחושה שיש לכם ערך בעולם מה שיגביר את הביטחון

והמסוגלות העצמית וישחרר תחושת ריקנות. כמו כן תהיה לכם את הוודאות הפנימית שלא משנה מה קורה אתם יודעים להסתדר, כי יש לכם מגוון רחב של כלים ואתם המטפלים של עצמכם.

יש מי שהגדירו את ה־NLP כשיטה להגשמת חלומות, כי בסוף ה־NLP נותן לך מדריך למשתמש במוח, הוא הופך אותך להיות המאמן והמטפל של עצמך ועוזר לך להסיר חסמים שמאטים את ההתקדמות שלך ולשחרר אמונות מגבילות ומעצורים פנימיים.

בנוסף לכך בקורס נלמד מגוון טכניקות להצבת מטרות וויזואליזציה שיגבירו את יכולת ההתמדה, המוטיבציה בכמה רמות ונלמד גם טכניקות לבניית תוכנית פעולה וחיבור לאינטואיציה ולחלק היצירתי שבנו כך שיעלו לנו פתרונות יצירתיים במיוחד, איך להתקדם עם המטרות שלנו ולהתגבר על מכשולים.

ה־NLP מועיל מאד גם בחיסול דחיינות ולעזור לפתח משמעת עצמית וכוח רצון, מה שכידוע לכם חשוב הרבה פעמים יותר מכישרון.

למה הארטמיינד?

יש לא מעט בתי ספר מעולים ל־NLP בארץ אבל הקורס המשולב בהארטמיינד הוא הרואס היחיד שמאפשר לך ללמוד NLP בשילוב טכניקות מדיטטיביות שמאפשרות לעבוד עם תת המודע בצורה עמוקה במיוחד. הטכניקות הללו יאפשרו לך לגעת בשורש הרגשי באופן עוקף־שכל ולחזק משמעותית את התוצאות שלך.

וזה לא הדבר היחיד שהוספנו...

בקורס תחשפו לשורה של תכנים ייחודיים ובלעדיים שמשדרגים את היכולות שלך – הרבה מעבר ל-NLP הסטנדרטי. הכלים הנוספים שתרכוש נותנים לך יתרון מעשי ובפועל מכפילים את היקף הקורס.

בכנות?

יש סיבה שהמדיטציות והסרטונים של שחר (מייסד מכללת הארטמיינד) מגיעות למאות אלפי האזנות בחודש.

יש סיבה שהתכנים האלו מצליחים לעזור לכל כך הרבה אנשים, ובקורס שחר מלמד את העקרונות הפסיכולוגים והכלים המעשיים שעומדים מאחורי זה. עקרונות שמגובים בנתונים של מיליוני שעות בהן אנשים נעזרו בתכנים האלו.

אבל הכי חשוב...

בשביל באמת להצליח בתור מאמן NLP, זה לא מספיק רק לדעת לאמן NLP. צריך גם לדעת איך למלא את הקליניקה בלקוחות משלמים…

ואת זה? את זה שחר יכול ללמד אותך יותר טוב מכולם.

בקורס הזה נלמד לא רק איך לאמן ב-NLP, אלא גם איך לשווק באופן שימלא לכם את הקליניקה ויבנה לכם סמכות בתחום. (שחר גם מקדם בעצמו תלמידים מצטיינים – ראו הרחבה בבונסים).

למי המסלול מתאים?

בכנות? כמעט לכולם. בעניי, הכלים של ה־NLP הם חובה לכל אדם שההתפחתות האישית שלו חשובה לו. אבל למען הסדר הטוב, אם אחת מהקבוצות האלו כוללת אותך, חבל על הזמן – הקורס הזה הוא הצעד החשוב הבא שלך.

מטפלים, מאמנים, פסיכולוגים, פסיכיאטרים, עובדים סוציאלים, יועצים, רופאים קונבנציונלים ואלטרנטיבים, מאמני כושר וכל מי שעובד במקצועות של טיפול ועזרה לאנשים או רוצה לרכוש מקצוע כזה. ה־NLP ייתן לכם כלים ייחודיים וסט עשיר של יכולות לעזור לאנשים (זה נכון גם אם אתם כבר ברמה גבוהה).

עולם העסקים ושוק העבודה מודדים אותנו על תוצאות, אלו מקומות עם לחץ גבוה ודרישה להישגיות. ה־NLP יעזור לכם להיות בשיא היכולות שלכם, וחשוב מכך, תוכלו להשתמש בכלים כדי לעורר מוטיבציה בעובדים, לפתור קונפליקטים בצוות ולשפר את התקשורת עם קולגות, עובדים, מנהלים ולקוחות.

כהורים תלמדו לאפשר שיחות שמקרבות אתכם לילדיכם ומספקות לכם את הכלים שיעזרו לילדיכם להישאר ממוקדים, בעלי כוח רצון ולתקשר בצורה פתוחה יותר. כמחנכים, תלמדו לתקשר בצורה ברורה באופן שמעודד יצירתיות וגם איך לעורר מוטיבציה ועניין בקרב תלמידים.

הקורס יעזור לכם להשתחרר ממחשבות, אמונות והתנהגויות מגבילות ולשחרר מטענים ששומרים אתכם תקועים בעבר ועוצרים אתכם מלמצות את הפוטנציאל. תלמדו טכניקות מוכחות להתגבר על דחיינות, חרדה, מצבי רוח, הרגלים מזיקים, תשפרו את התקשורת הבין אישית ותרגישו חופשיים, בטוחים ומאושרים יותר.

לדוגמה, אם לאדם יש מחשבות מלחיצות וביקורתיות של אני לא מספיק טוב אין לי סיכוי להצליח ולמרות שהוא הבין שהן לא מבוססות לוגית הוא עדיין לא מצליח להיפטר מהן, הגישה הנלפיסטית תחקור איך המחשבות האלו מקודדות במוח ולעבוד משם במקום לנסות להילחם במחשבה או לתקוף את הלוגיקה שלה. 

זה מגיע לרזולציות שלא הייתם חושבים עליהן לבד, למעשה, ניתן לומר היכולת לעבוד עם “הקוד של המוח” זו אחת התרומות הייחודיות שמפתחי הNLP- לעולם הפסיכולוגיה והטיפול.

אחרי שתעברו בקורס הזה צורת החשיבה והמיינסדט שלכם פשוט תשתנה ותהיה לכם יכולת גבוהה לנהל את המחשבות שלכם במקום שהם ינהלו אתכם ותסבלו מהלקאה עצמית, אשמה, ספק וביקורתיות.

למי המסלול לא מתאים?

עם כל הרצון הטוב, חשוב להכיר בעובדות. NLP לא מתאים לכל אחד. אם אחת הקבוצות האלו כוללות אותך, ייתכן שהקורס לא מתאים לך – אבל אני מזמין אותך ליצור איתי קשר ולבדוק באופן אישי.

בNLP- יש כלים המאפשרים לשתול סוגסטיות. הפירוש המילולי של השם הוא תכנות מערכת העצבים על ידי שפה, לכן אנשים מצפים שהם יבואו ויתכנתו להם את תת המודע. במידה מסוימת זה נכון, אנחנו נעביר לכם מלא מסרים תת הכרתיים מעצימים בשיעורים ועדיין כדי לעבור שינוי אתם חייבים להשתתף באופן פעיל. אנחנו נותנים לכם את הכלים והתמיכה המלאה, האחריות עליכם היא לתרגל ולעשות.

בקורס NLP אתם תכירו חברים לחיים והסביבה המעצימה היא חלק משמעותי מהתהליך, ואנחנו עושים מאמצים לגבש את הקבוצה ולעשות את השיעורים מרתקים וכיפים. יחד עם זאת, זה קורס הכשרה מקצועית יהיו בו הרבה תרגולים. ולמען כלל הקבוצה חשוב לנו לשמור על אווירה של מצוינות ואתם תראו גם שדרך התרגולים וההשקעה בתהליך אתם גם הרבה יותר תהנו ותרכשו חברים.

אמנם המטרה היא לעזור לכם עם האתגרים הרגשיים והנפשיים, יחד עם זאת, ראוי לציין שהקורס אינטנסיבי, אנחנו דוהרים קדימה וכחלק מתהליך עולים גם רגשות חזקים, לכן עלינו להיות אחראים ולומר שאם אתם נמצאים במצבים נפשיים מורכבים במיוחד, יש סיכוי שזה יהיה חזק מידי עבורכם בתור התחלה לתהליך. אם אתם מתלבטים, צרו קשר ונוכל להכווין אותכם למה שהכי נכון עבורכם, בין שקורס ובין שטיפול אישי.

איך הקורס בנוי?

מסלול הלימודים מורכב מ־16 מפגשים דינמיים ואינטראקטייבים. במהלך המפגשים נלמד המון תכנים מרתקים. אבל חשוב מכך, נעבור תהליך עומק מיוחד בעצמנו.

השיעורים במחזור הכנוחי יועברו באופן כמעט בלעדי על ידי שחר כהן, אחד האנשים הבולטים ביותר בתחום ה־NLP והמדיטציות בישראל (אבל אנחנו לא יכולים להתחייב שכך יהיה גם במחזורים הבאים).

מה נלמד במפגשים?

המפגשים יעסקו בתכנים שונים ויישלבו תאוריה והבנה עמוקה במקביל לכלים פרקטיים ותרגול מעשי בנושאים הבאים:

איך מתחילים?

איך נוח לך לעבור את הקורס?

נכון לעכשיו, אנחנו מציעים שני מסלולים:

לא משנה איזה מהמסלולים יותר מתאים לך, אין ספק שמצפה לך חוויה בלתי נשכחת.

מה ההשקעה במסלול?

אחת הפרדיגמות שהרבה מהלקוחות העתידיים שלך יתמודדו איתן, היא פרדיגמת הכסף. לרוב האנשים, מאד קשה לדבר על כסף ולכן גם קשה להם להרוויח כסף. הסיבה העיקרית לזה, היא שאנחנו לא מקשרים טוב מספיק בין כסף לערך.

כשאנחנו מקבלים החלטה שמעורב בה כסף (כמו מרבית ההחלטות בחיים), אנחנו חייבים להתחיל מהערך שאנחנו רוצים שמיוצר ביחס להשקעה.

במקרה הזה, נתחיל מהשאלה:

מה יוצא לי מזה?

המסלול הזה הוא חוויה ענקית שתשאר איתך לנצח. אבל יש שני חלקים עיקריים לרווח שלך מהתוכנית:

ראשית, השינוי שנעבור יחד יאפשר לך סוף סוף ליצור את החיים שתמיד רצית עבור עצמך. בין אם מבחינה זוגית, כלכלית, חברתית, אישית או כל דבר אחר – יהיו לך כל הכלים הדרושים.

שנית, יהיה לך ביד מקצוע מבוקש ורווחי שיכול להחזיר את ההשקעה בלימודים בתוך זמן קצר:

מאמן ממוצע מרוויח כ־400 ₪ לשעה; מאמן מוצע עם הכשרת NLP והנחייה מדיטטיבית מרוויח כ־650 ₪ לשעה. ברור שלא מגיעים לשם בן לילה, אבל גם שכר התחלתי של 250–300 ₪ לשעה זה הרבה יותר מכמעט כל מקצוע אחר היום בישראל.

אז כמה צריך להשקיע עכשיו?

עכשיו הרגע? כלום.

עכשיו רק מגישים מועמדות ועוברים ראיון אישי. לאחר הראיון ובתנאי שהתקבלת לתוכנית, שכר הלימוד יהיה 12,340 ₪ בלבד.

אולם, אנחנו יודעים שעבור רבים בישראל, עלות כזו עלולה להיות חסם משמעותי בדרך להגשמה עצמית ולכן יש לנו דרכים רבות לעזור לך לעבור את המסלול. לאחר הקבלה למסלול נסביר לך על כל האפשרויות השונות העומדות לרשותך בהתאם לנתונים שלך.

האם יש מלגות?

בהחלט! מערכת המלגות שלנו מבוססות על התאמה לתוכנית, על מוטיבציה ועל מאפיינים אישיים נוספים – לא רק על מצב אקונומי.

מלגות הלימודים שלנו עשויות לנוע בין 10% ל־30%.
בנוסף, אנחנו יכולים להציע מגוון אפשרויות פריסה ותשלום מגוונות.

שנתחיל?

מה, יש עוד?!

בנוסף לכל מה שהזכרנו עד עכשיו, עם ההרשמה שלך נעניק לך גם חבילת בונוסים מיוחדת. את הבונוסים האלו בחרנו בקפידה במיוחד עבור הקורס הזה, מתוך הבנה שהתכנים האיכותיים האלו יכולים לשפר את חווית הלמידה שלך עשרות מונים.

בונוס 1

קורס NLP משולב לפיתוח התמדה, משמעת עצמית וכוח רצון

תהליך NLP מקיף שיעביר אתכם תהליך של התפתחות אישית וחיזוק של כוח הרצון וייתן לכם פרוטוקול מוסדר לעבוד עם לקוחות על חיזוק המוטיבציה, ההתמדה והמשמעת העצמית.

שווי אמיתי של הקורס נכון להיום 936 ₪ (רק בגלל שזה מחיר השקה, זה עוד יעלה).

למידע נוסף על הקורס
בונוס 3

קורס מנחי מיינדפולנס ומדיטציה

קורס מקיף של 10 שיעורים של 4 שעות שמלמד איך להשתמש במיינדפולנס ומדיטציה להנחיה ואיך להטמיע הרגל של מדיטציה ומיינדפולנס בעצמנו.

דוגמה לחלק מהשיעורים בקורס:
● מזה מיינדפולנס ואיך לתרגל מיינדפולנס ביום-יום
● עבודה עם מטאפורות ודמיון מודרך מותאם אישית
● שחרור משקעי עבר בעזרת מצב מדיטטיבי עמוק
● פסיכולוגיה חיוביות ובניית הרגל של חשיבה חיובית
● יצירת עוגן הרפיה שעוזר להיכנס לשלווה בצורה מהירה
● איך להעביר תהליכי NLP בהרפיה עמוקה
● 7 תנאי חיים הכרחיים לפיתוח שלווה וריכוז
*תנאים שאם לא מיישמים אותם, לא משנה כמה מדיטציה נתרגל, יהיה לנו קשה לשמור על ריכוז ולהיכנס פנימה וההפך נכון, יישום שלהם יעזור להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ויוסיף רוגע.

בונוס 5

קורס NSP

קורס זום בן 10 מפגשים, שבו נלמד:
1. ניקוז ושחרור של רגשות מודחקים וכאבי עבר.
2. שחרור מאמונות ותפיסות מגבילות, במיוחד כאלו הקשורות לדימוי העצמי ול"מי אני"
3. חיזוק הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות.
4. יצירת בהירות לגבי החיים שלי ובהירות לגבי הייעוד שלי.
5. יכולת לבטא את האותנטיות שלי לעולם וכתיבת הסיפור שלי.

בקורס גם תעברו תהליך אישי וגם תלמדו איך לעזור לאחרים ואיך להעמיק קשרים ומערכות יחסים.

*משמעות השם NSP הוא psychology no-self אין הכוונה לחוויה המיסטית של "אין אני," אלא לחוויה הפסיכולוגית ולהבנה שאני משוחרר מהעבר, מטראומות, מתיוגים, כישלונות, הצלחות, אשמה, כעס וכל דבר שהגדיר אותי ויצר לי את המציאות. ויש לי את החופש ליצור את עצמי ואת החיים שלי בצורה שנכונה לי ותאפשר לי להתחבר לייעוד שלי ולחיות באושר והגשמה.

בונוס 2

עבודה עם התמכרויות ועם הרגלים מזיקים

הקורס הזה הוא חלק מהחבילה של התמדה ומשמעת עצמית, הוא נותן כלים יקרים ומשמעותיים על התמכרויות והרגלים מזיקים. נדבר על שינוי הרגלים גם במסגרת ה,NLP- אך זה ייתן לכם הרחבה משמעותית מאוד שתשדרג אתכם בהמון רמות ותתן לכם כלים לעבוד עם אחת הבעיות הנפוצות ביותר כיום שהיא הרגלים מזיקים.
אנשים מתביישים בהתמכרויות שלהם, ולכן אתם כנראה לא מודעים לגודל התופעה, אבל מדובר ממש ברוב האנשים בעולם וזה הרבה מעבר לסמים לא חוקיים. אנשים מכורים לסיגריות, אלכוהול, קנאביס, קפה, סוכר, סרטים כחולים, רשתות חברתיות, אתרי חדשות, שופינג, סדרות טלוויזיה ועוד אין סוף חומרים והרגלים, ואתם תדעו לעזור להם עם זה.
בהחלט סביר שגם אתם שקוראים עכשיו, מתמודדים עם איזה שהוא הרגל שהייתם רוצים לשנות והקורס הזה בשילוב עם הקורס המלא של ה־NLP יהפוך אתכם למנחים מובילים בתחום שינוי ההרגלים.

בונוס 4

סדנת מכירות

כדי להצליח להיות מנחה NLP מצליח, צריך גם לדעת איך להביא לקוחות לקליניקה שלך. לכן, בסדנה המיוחדת הזאת נלמד איך להבין את הבידול העסקי, לפצח את הל היעד ולייצר סל מוצרים נכון וכיצד להכין תסריט מכירה אפקטיבי שממיר לידים ללקוחות משלמים.

בונוס 6

למצטיינים אפשרות לקבל ממני הפניות, להיות מנטורים או ממש לעבוד איתי

זה אינו בונוס שמובטח לכולם, אלא רק למי שישקיע ויהיה מתאים, אבל אחת הסיבות שפתחתי את הקורס היא כי פונים אליי עשרות אנשים בשבוע שרוצים לעבור תהליך אישי והייתי רוצה להפנות אותם לאנשים שאני ממש סומך עליהם ויודע איזה הכשרה הם עברו.

בנוסף, יש לי מגוון סדנאות של תהליכי התפתחות אישית ששם יש אפשרות להיות מנטורים, לחוות את הסדנה בעצמכם ולהיות חלק מהצוות שעובד איתי.

ואם ממש נתחבר, יש אפשרות גם לבוא לעבוד איתי.

שאלות?

הניסיון בשטח מראה שדרך כך שאתם לומדים לאמן ולטפל אתם בעצמכם מתפתחים ועוברים טרנספורמציה, כי זה מכריח אתכם להתמסר לתהליך ולתרגל יותר מכל סדנה שגרתית.

קורס הכשרה מקצועית תמיד יהיה מקיף ואינטסיבי יותר מתהליך שנועד להתפתחות, כי אתם צריכים מאסה של כלים ומיומנויות, גם כאלו שלא הייתם לומדים, אם הייתם רוצים לעבוד רק על חרדות או רק על זוגיות, ולפעמים דווקא התוספות האלו מביאות פתרונות יצירתיים ומיוחדים. מעבר לכך שמעצם האינטנסיביות של התהליך הוא פשוט חודר עמוק יותר. ומעצם כך שאתם צריכים לעזור לאחרים ולהעביר אותם תהליך, זה מאלץ אתכם להתעמק ברמה הכי גבוהה וליישם בעצמכם.

בנוסף, מכיוון שהקורס מקיף ודורש התמסרות גבוהה הוא מושך אליו אנשים בשלב התפתחות מתקדם יותר, אנשים שכבר למדו דבר או שניים בעולם ההתפתחות האישית וכאלו שרוצים ללכת עם זה עד הסוף וגם מחפשים להוות מקור אור לאחרים, זה הופך את הקבוצה לאיכותית מאוד ומייצר את הסביבה המעצימה שכולם מדברים עליה כפקטור קריטי בצמיחה האישית שלך. כמובן ההיקף של התהליך והתכנים העמוקים שבו מייצרים היכרויות וחברויות עמוקות יותר מכל סדנה.

תיאום הציפיות היחיד שחשוב להגיד אם אתם באים נטו להתפתחות אישית, קחו בחשבון שלא בהכרח נעבוד באופן ישיר על הבעיה שלכם, אלא כל פעם נלמד טכניקה אחרת ותיאוריה אחרת, אבל בסוף אתם תצאו אנשים חדשים ויהיה לכם גם את הכלים להיות המטפלים והמאמנים של עצמכם (אבל זה ידרוש סבלנות, כי זה תהליך הכשרה שנותן לכם” חכה” ולא טיפול שנותן לכם “דג”).

בנוסף, מידי פעם אנחנו נלמד דברים כמו שפת גוף, תקשורת ומיומנויות הנחיה הדרושות כדי להעביר תהליך אישי, אז זה כביכול לא חיוני למי שרוצה רק לעבוד על שינוי הרגלים למשל, אבל בעיניי זה תמיד מרתק ושווה לפתח מיומנויות תקשורת חדשות וללמוד דברים נוספים על התפתחות אישית, גם אם זו לא בדיוק הבעיה שמטרידה אותנו עכשיו, זו הסתכלות יותר הוליסטית שחושבת טווח ארוך על הצמיחה שלנו.

וחוץ מזה, לכו תדעו מה תרצו בעתיד, גם שחר בא לתהליך התפתחות אישית נטו ויצא עם מקצוע שהוא שליחות מבחינתו.

 

במשך שנים שחר העלה מדיטציות ותהליכי NLP מוקלטים בחינם ליוטיוב, בנוסף לכך הוא העלה סרטונים ופודקאסטים עם ידע איכותי וערך רב ומאות אלפי אנשים בחודש נעזרים בתכנים שלו ועוברים תהליכים ממשיים.

בזכות העבודה המקדימה המאוד קשה הזו ששחר עשה במשך שנים רבות במשרה מלאה )בלי להרוויח,( הוא בנה מותג שאנשים מכירים, אנשים קיבלו ממנו כבר ערך ויודעים שהוא נותן הרבה ומהלב, יודעים שמדובר באיכות.

המותג ותו האיכות שנבנו באמצעות התוכן בחינם במשך שנים, מאפשר לנו להוזיל עלויות שיווק ומכירות, לא צריך לשכנע אנשים ולמכור להם, כי הם כבר מכירים ואפשר להשקיע הרבה פחות בפרסום.

זה מאפשר לנו לתת לכם מחיר נמוך ביחס לשוק, מה שאילו אחרים יעשו הם יהיו בהפסד, כי יש להם יותר הוצאות שיווק.

בכל אופן, קחו בחשבון שזה עניין זמני ובהמשך המחיר יעלה, כי זה אכן קשה לתחזק קורסים רציניים בעלות כזו, זה עניין זמני, נצלו את ההזדמנות במחזור הזה.

מעבר לכך, חשוב לציין שאין לנו שום שאיפה להיות מהזולים בשוק, המטרה שלנו זה להיות הכי טובים ולתת את האיכות הגבוהה ביותר והתמורה הגבוהה ביותר לזמן שלכם. המטרה שלנו היא לעשות קורס שמעביר אתכם תהליך ושמוציא אנשים שיודעים להשתמש ב.NLP- במקרה התאפשר לנו גם לתת עלויות אטרקטיביות ביחס לשוק, בזכות השיווק האפקטיבי והעבודה המקדימה שנעשתה במשך שנים.

התשובה הקצרה היא כן אתם תוכלו לעבוד עם אנשים אחד על אחד ולהביא אותם לתוצאות משמעותיות ואתם תוכלו לעבוד גם על נושאים משמעותיים רגשיים כמו ביטחון עצמי, לחצים, שחרור חוויות עבר, שחרור פוביות שינוי הרגלים מזיקים ועוד.

יחד עם זאת, בתור גוף שמכבד את עולם הפסיכותרפיה ומקצועות הטיפול, אנחנו אומרים לך במפורש, גם אם זה יפגע לנו במכירות, כדי להיות מאמן/מטפל ברמה גבוהה, צריך ללמוד שנים ולצבור ניסיון במשך שנים ורצוי ללמוד מספר גישות שונות ולעבור מספר הכשרות, גם אם בסוף אתם מתמחים באחת. טיפול זה מקצוע עם אחריות כבדה, אתם עוסקים בנפש של אנשים, זה מקצוע שאין בו מקום לבינוניות.

אתם בהחלט תוכלו אחרי הקורס לצאת לדרך ולהתחיל לעבוד עם אנשים ואחרי תקופת התמחות גם להתפרנס מזה יפה, ועדיין ההמלצה שלנו היא – תמשיכו ללמוד ולהתפתח כל הזמן ותמשיכו לצבור ניסיון כל הזמן, רק זה יהפוך אתכם למאסטרים.

גם רופא ופסיכולוג קליני שסיימו 7 שנות לימוד מפרכות וקשות בהיקף אינסופי של חומר, צריכים להמשיך ללמוד וחייבים לצבור ניסיון בשטח, לכן אני חושב שראוי לומר שגם מי שלמד NLP במשך מספר חודשים צריך להמשיך ולצבור ניסיון.

אמנם לא צריך לחכות 7 שנים כדי להתחיל, יש הרבה אנשים בחוץ שמחכים שתעבדו איתם וכבר אחרי הקורס יהיה לכם המון כלים לעזור להם, ועדיין אל תוזילו מהחשיבות של לימודים מקיפים שכוללים עוד תחומים ועוד שיטות טיפול וכוללים התפתחות מתמדת כל החיים.

בשורה התחתונה, יהיה לכם כלים וידע רב כדי לעבוד להתחיל לעבוד עם אנשים )אחרי התמחות( ואם אתם באמת מאמנים ומטפלים בנפש, באופן טבעי אתם תרצו להמשיך ולהתפתח ואתם גם תראו שהמקצועיות שלכם מחזירה לכם כסף, אז זה יהיה גם הצעד הנכון מבחינת כלכלית, אתם תראו בזה השקעה משתלמת יותר מנדל”ן, בורסה או כל דבר אחר.

לפני שניגש לתשובה – ספציפית למחזור הראשון יש בונוסים כל כך שווים שאפילו רק בשבילם שווה להגיע לקורס ובאופן כללי יש לכם כבונוסים פיתוחים בלעדיים של שחר שלא מלמדים בשום מקום.

ועכשיו לתשובה שמתייחסת באופן רחב יותר, מעבר לתכנים הייחודיים לקורס זה.

שחר למד כמה עשרות של קורסי NLP שונים למרות שכולם נחשבו NLP פרקטישינר ולמרות שמלבד NLP הוא למד עוד עשרות שיטות טיפול ואימון אחרות, כולל תואר בפסיכולוגיה.

למה?

כי מי שרוצה להיות מקצוען, כדאי שילמד הרבה וכל הזמן, אז גם אם למדתם כבר כמה קורסי ,NLP אם לא למדתם את הקורס הזה, כנראה שהוא יחדש לכם הרבה, גם אם יהיו דברים מסוימים שמוכרים לכם כבר.

בנוסף, תבינו שהקורס וNLP- בכלל זה לא על הידע, אלא על החוויה, זה קורס מעשי שעובד ברמה הרגשית, אז מה שמשנה זה לא אם אתם מכירים טכניקות של NLP ואפילו אם תכירו 90% מהתכנים, השאלה היא האם אתם מיישמים, האם הטמעתם את התכנים האלו ביום יום.

כמו כן, יש את הייחודיות של הקורס בשילוב עם המדיטציות ועוד מגוון דברים ייחודיים ששחר פיתח בעצמו, כולל בונוסים ייחודיים על ביטחון עצמי, התמדה, הרגלים מזיקים, ועבודת עומק רגשית שאלו גישות ושיטות ייחודיות של שחר. מעבר לכך, ישנה שאלה חשובה נוספת והיא האם אתם מתחברים לסגנון הלימוד של שחר, האם למדתם ממנו דברים, אם כן, אז כנראה שזה יהיה כדאי.

לדוגמה אם תיכנסו למאמר הזה על עוגנים או על עמדות תפיסה או כעס או על כוונה חיובית, אלו הכל דברים שמלמדים בקורס ,NLP תבדקו האם זה נגע בכם, האם היה לכם בהיר, אם כן תחשבו שאלו מאמרים של כמה דקות קריאה, אז מה יקרה אם תעבור קורס של שלם של דיוק כזה, עד כמה תבינו את הNLP- בצורה מעמיקה ובהירה יותר.

חד משמעית כן תקראו את שתי התשובות הקודמות זה כבר יסביר הכל, צריך כל הזמן להמשיך ללמוד ובמיוחד NLP היא שיטה מאוד ייחודית ומעשית שתתן לכם הרבה ערך מוסף וסט כלים שימושי.

שחר לא סתם מלמד אותה, למרות שלמד מלא שיטות נוספות, יש בזה משהו שפשוט עובד, גם אם מבחינת התיאוריה, יש גישות פסיכולוגיות מעניינות יותר או שנשמעות הגיוניות ויפות יותר, משהו בNLP- עובד. וגם אם זה לא יהיה הכלי המרכזי שלכם, זה הולך להעשיר את ארגז הכלים שלכם באופן לא פרופורציונלי.

זמן הוא אכן משאב יקר, לכן המטרה שלנו היא לבנות את הקורס שנותן הכי הרבה תמורה לכל דקה שאתם משקיעים, ועדיין לעשות אותו מקיף ועשיר בתוכן כדי להוציא אתכם אדם אחר מהאדם שנכנסתם לקורס ועם יכולת אמיתית לאמן בעזרת .NLP

הדגש בקורס הוא על לימוד מעשי, חוויתי, בלי לשרוף זמן על דברים לא יעילים. לשחר יש ניסיון גדול בבניית קורסים של NLP והעברה שלהם והוא יודע מה הדברים החשובים שתורמים ומקדמים אנשים ומה הם הדברים הפחות שימושיים, הקורס מתמקד בלתת לכם מקסימום חוויה ומעשיות.

מעבר להכשרה עצמה שכל רגע בה הוא לעניין, מה שעוד מאפשר לנו להיות מקיפים ומקצועיים בלי פשרות ובו זמנית יעילים עם הזמן ולא מתפזרים, זה שאת הידע העשרה אקסטרה שהוא מעבר ל־NLP נתנו לך במתנה כבונוסים דיגיטליים שמשדרגים את הקורס בצורה לא פרופורציונלית.

הקורסים האלו הם תוספת מעבר להכשרה הרגילה ודברים שלא מלמדים בשום מקום, אלא פיתוחים ייחודיים של שחר, אבל הם ישדרגו אתכם באופן בלתי רגיל. וגם הם סופר יעילים בזמן, כי הם כבר ערוכים היטב, וזה לגמרי לבחירתכם מתי, האם וכמה להשתמש בהם.

בנוסף, אם קראתם מאמרים של שחר, אתם יודעים שיש לו מומחיות בלתמצת דברים באופן שמעביר

את המסר בפשטות ויעילות ועדיין בצורה מקיפה ולא מתפשרת על איכות.

בשאלה–תשובה הבאה נרחיב עוד על היעילות של הקורס בהעברת הידע.

קודם כל, דווקא אם יש לך תבוא, כי הקורס משולב מדיטציה וזה יעזור לך לשפר את הריכוז. מעבר לכך, הקורס מעשי וחוויתי כמו שהסברנו וגם החלק העיוני חד כתער, לכן קל מאוד להתרכז ולשמור על קשב, גם אם בתיכון ובאוניברסיטה לא הסתדרת.אתם תגלו מחדש את יכולות הלמידה שלכם ותבינו שאין לכם קשיים בלימודים, אלא שהיה לכם קשה ללמוד דברים שלא עניינו אתכם.

בהקשר זה יש עוד נקודה שראוי לציין, במקומות מסוימים ישנו דגש מוגזם על שיתופים ושאלות-תשובות. מקדישים לזה שעה מכל שיעור ומעבר לכך גם בזמן השיעור, אין סדר וקומץ קטן של אנשים שיותר מאתגר להם להתאפק, שואלים את רוב השאלות, המרצה עונה באריכות, תוך קטיעת הרצף ובזמן שרוב התלמידים כבר איבדו את הפוקוס.

שחר בתור תלמיד לא אהב את הגישה הזאת וחשב שהיא חסרת כבוד לזמן של אנשים, לכן בקורסים שלנו אנחנו אמנם נותנים כמה מקום שצריך לשאלות בכל שיעור, זו קבוצה עם אינטראקציה אנושית וזו המשמעות של ללמוד לייב פרוטנלי. יחד עם זאת, אנחנו מייצרים מסגרת ברורה לשאלות ותשובות שמאפשרת לצמצם למינימום שאלות לא רלוונטיות שמגיעות מאחד אחוז מהתלמידים ופוגעות בקשב ובחווית הלימוד של 99% מהתלמידים.

בנוסף אנחנו מאפשרים לשאול כל שאלה בין המפגשים, כך שאם יש למישהו עניין אישי שלו שלא רלוונטי לקבוצה הוא יכול לשאול באישי וכך אנחנו מכבדים את הלימוד ומכבדים את הזמן היקר של אנשים שמגיעים ללמוד ומכבדים אנשים עם הפרעות קשב וריכוז שקשה להם שכל חמש דקות קוטעים את הרצף.

יש להדגיש, אנחנו בהחלט מאפשרים שאלות ושיתופים וכל שאלה שלכם תקבל תשובה, אנחנו פשוט עושים זאת בצורה מסודרת ולא קוטעת קשב.

בוודאי, בסיום הקורס ולאחר שהשלמתם את כל דרישות ההסמכה תקבלו תעודה רשמית של ארגון HNLP העולמי. ההסמכות לא מכשילות, אך כן מוודאות שלמדתם ותרגלתם ואתם ראויים לתעודה. NLP פרקטישינר זו תעודה רצינית ואנחנו לא יכולים להעניק אותה ככה סתם רק למי ששילם, זה יהיה למי שבאמת למד והשקיע.

מהצד השני אנחנו לא אוניברסיטה שמנסה להיות יוקרתית על ידי כך שרק מעטים מצליחים לסיים אצלנו, לא רואים בזה ערך, המטרה שלנו היא לעזור לכם לסיים ולא להקשות כדי להיתפס כיוקרתיים. הסיבה לדרישות היא מתוך אחריות ורצון לוודא שיש לכם באמת את הכלים ואתם עצמכם תרגישו בנוח לצאת לעולם.

יש אנשים שמלמדים NLP בצורה יותר שיחתית, כל מיני טריקים מגניבים בתקשורת ועוד עקרונות שנשמעים מדליק ועוזרים למכירות, אבל רובם הם גימיק שיווקי, זה פחות מה שעושה את ההתפתחות האישית האמיתית. מה שעושה את ההתפתחות האישית מעבר לידע הרב שתרכשו, אלו התהליכים המדיטטיבים יותר שעושים במצב טראנס עם חיבור לתת המודע וזה יותר הדגש שאני שם עליו והמומחיות שפיתחתי במשך השנים.

אני לא מזלזל בשום צורה בטריקים בתקשורת שיש בNLP- ואני גם נותן את כל הכלים החשובים, זה חלק מהשיטה וזה חלק חשוב, אני פשוט שם את הדגש על תהליכים מדיטטיבים שזה מה שהמחקרים מוכיחים שהכי עובד וגם שיטות הטיפול החדשניות משתמשות בכך.

למעשה, זו גם הסיבה שרבים מכם נמצאים כאן בדף, כי אהבתם מדיטציות שהקלטתי, אז עכשיו תחשבו מה זה מדיטציה שמותאמת ממש אישית לבן אדם ולא רק מותאמת אישית, אתם מדברים איתו תוך כדי שהוא במצב הזה ומעבירים לו תהליך מוסדר שאתם המנדסים של התהליך.

זה נקרא לעבוד ישירות עם תת המודע ברמה החוויתית רגשית ועוקפת שכל, זה מה שאנחנו עושים. כשאתם תלמדו NLP בגישה מדיטטיבית אתם תוכלו לפתור את הבעיה הגדולה ביותר שאנשים מתמודדים איתה וזה באמת לייצר שינוי מעבר להבנה בשכל.

הקורס הזה הוא קודם כל ,NLP אך הוא גם שם דגש על הנחיית מדיטציות ותהליכים בטראנס שנוגעים ישירות בתת המודע ובחוויה הרגשית. )כמו שהרחבתי בשאלה למעלה( וגם שם דגש על תרגול אישי של מדיטציה. זה לא חובה ולא חיוני כדי לקבל תעודה, אבל זה כן משהו שאלמד אתכם לעשות ואצור לכם מסגרת תרגול אישית וגם יש לי בונוס מיוחד על זה.

כמו כן, מכיוון שמאות אלפי אנשים בחודש מאזינים למדיטציות שלי ביוטיוב, קחו בחשבון שהרבה מאלו שיגיעו לקורס יהיו אנשים שמתרגלים בעצמם מדיטציה וכשאתם נמצאים בסביבה מעצימה כזאת, כנראה יהיה לכם הרבה יותר קל להטמיע הרגל של תרגול מדיטציה יומי.

אם אני בא רק לNLP- אני אהיה חייב לתרגל גם מדיטציה זה ממש לא חובה אבל זה עוזר להתמודד עם שתי הבעיות הגדולות של העולם המודרני הראשונה היא שבעולם המודרני העמוס אנחנו חווים מצבי לחץ רבים כמו פקקים, עומס בעבודה, ויכוח עם הבוס, מתח במערכות יחסים, קושי כלכלי ועוד מיליון גורמי לחץ יום יומיים. השגרה העמוסה מדכאת את מערכת החיסון, מאיצה תהליכי הזדקנות של הגוף ושל המוח, פוגעת ביעילות ובריכוז שלנו וגם וגורמת לחרדות, לעצבים ולמצבי רוח קיצוניים.

מסתבר שתרגול מדיטציה מהווה נוגדן שמפיג את תסמיני הסטרס, החרדה ומצבי הרוח ועוזר לנו להירגע, לשפר משמעותית את הלך הרוח שלנו ולשנות לחיוב את השיח הפנימי שלנו. בקורס אתם תלמדו איך לעזור למונחים שלכם ללמוד לאזן את עצמם וזה יהיה עוצמתי לאין שיעור, מכיוון שאתם תלמדו גם לשלב את זה עם טכניקות .NLP

הבעיה השניה היא חוסר ריכוז אנחנו מותקפים בגירויים והסחות דעת מכל כיוון, החל מהרחוב שמלא בשלטים, בסופר ובחנויות שיש מיליון מוצרים ובעיקר במחשב ובסמארטפון שקופצות לנו מיליון התראות והודעות. שימו לב איך התוכן ברשתות החבריות מחפש כמה שיותר סיפוק מיידי, אם פעם היו בלוגים שהיינו קוראים מאמר, ואח”כ פייסבוק שזה כבר פוסט קצר עם תמונה, היום זה סרטון טיקטוק של 5 שניות שמכיל אפקטים ויזואליים ואודיטוריים מתקדמים, כדי שיוכל להחזיק את הקשב שלנו ל5- שניות שלמות.

הריכוז שלנו נדפק עד כדי כך שילדים כבר לא מסוגלים לשבת בריכוז ליותר מכמה דקות. והנזק מודגם גם באופן פיזיולוגי במוח ורואים איך האיזורים שאחראים על הקשב והריכוז נחלשים. מדיטציה מהווה גם כאן נוגדן מושלם שמגן עלינו מהגירויים התמידיים ותרגול נכון אף יכול להביא לחיזוק שרירי הריכוז לרמות על אנושיות. )זה לא קל, אבל יהיו לכם הכלים והדרך.( ואתם בנוסף לכך תקבלו גם את כלי הNLP- שעוזרים לייצר שינוי ואת הקורס של שינוי הרגלים מזיקים.

בנוגע למחזור הנוכחי, שחר יעביר אותו באופן כמעט בלעדי, למעט שיעורים בודדים שהוא יזמין מומחים ברמה גבוהה, מה שייתן לכם גיוון ורק יוסיף. לגבי המחזורים הבאים, אי אפשר להתחייב ששחר יעביר את הרוב, הוא כן ילמד, אבל חלק קטן יותר. אם חשוב ללך ללמוד ישירות משחר, אנחנו ממליצים להצטרף למחזור הקרוב.

מה עכשיו?

זהו. אחרי שקראת את כל הפרטים בעמוד, יש לך את כל מה שאתה צריך כדי לעשות את הצעד הבא ולהגיש מועמדות.

לחיצה נחושה על הכפתור הצהוב תוביל אותך לשאלון התאמה הראשוני והגלגלים יתחילו לנוע.